شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط:

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات نورتا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی نورتا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت نورتا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات نورتا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین نورتا از سوی کاربر است

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های نورتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نورتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

قوانین ثبت و ارسال سفارش

خریداران عزیز در تهران به دو روش زیر میتوانند اقدام به خرید کنند

واریز وجه از طریق درگاه های بانکی و به صورت آنلاین

واریز وجه بعد از دریافت مرسوله که به دو صورت نقد و یا پرداخت با دستگاه پوز امکانپذیر است

هزینه ی ارسال برای خریدار رایگان خواهد بود

خرید های با مبالغ بالای سی میلیون ريال امکان پرداخت در محل ندارد و میبایست بصورت اینترنتی قبل از ارسال تسویه کامل انجام شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت نورتا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

 نورتا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نورتا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نورتا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد..

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نورتا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی نشوند

خریداران عزیز در شهرستان به روش زیر میتوانند اقدام به خرید کنند

1-واریز وجه از طریق درگاه های بانکی و به صورت آنلاین (در حال حاضر امکان پرداخت بعد از دریافت مرسوله در شهرستان برای خریداران عزیز امکانپذیر نمی باشد)

– 2- هزینه ی ارسال به عهده خریداران خواهد بود و تنها گزینه در دسترس برای انتخاب حامل در سایت پست می باشد لازم به ذکر است در صورت درخواست ارسال با پست ویژه خریدار می بایست با واحد پشتیبانی تماس گرفته و از امکان ارسال پست ویژه به شهر خود اگاهی پیدا کرده و در صورت امکان تقاضای ارسال با پست ویژه نماید

توضیحات در مورد حامل ها

1-پیک استاندارد

زمان تحویل:۱ الی ۲ روز کاری بر اساس ادرس و تایم ثبت سفارش

دسترسی:فقط برای شهر تهران

2-پیک اکسپرس

زمان تحویل:۳ ساعت در صورت ثبت سفارش قبل از ساعت  17:00درغیر این صورت ارسال تا ساعت ۱۱ صبح روز کاری بعد
این نوع پیک به دلیل سریع بودن ارسال اغلب با پیک های اینترنتی ارسال می شود لذا امکان پرداخت درب منزل با انتخاب این نوع حامل امکان پذیر نیست

دسترسی:فقط شهر تهران

3-پست

زمان تحویل:برای شهر تهران ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری و برای شهرستان ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری

دسترسی: سراسر کشور ایران

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش نورتا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش نورتا ارسال شود

. نمایندگی

نورتا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی نورتا اطلاع دهید.

در حال حاضرنورتا در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت نورتا مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد

رویه‌های بازگرداندن کالا:

خریداران عزیز تا 48 ساعت پس از دریافت مرسوله خود میتوانند اقدام به بازگشت کالای خریداری شده با رعایت موارد زیر کنند

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد

در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

    – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

    – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نورتا بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

    – اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش نورتا (شماره تلفن ………..) اطلاع داده شود.

    – اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

    – در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

    – لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر سایز کالا مناسب نباشد:

درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

خدمات پس از فروش:

الف ) تعویض و یا تعمیر رایگان کالا در صورتی که کارشناسان شرکت عیب موجود در محصول را از عدم استانداردهای لازم در متریال و یا فرایند های انجام شده حین تولید بدانند ،چنانچه محصول قابلیت تعمیر نداشته باشد برای خریدار تعویض میگردد در غیر اینصورت محصول مورد نظر به صورت رایگان اصلاح گردیده و برای خریدار ارسال میگردد

ب ) هزینه ی برگشت محصول به واحد مرکزی شرکت به عهده خریدار می باشد و هزینه ی ارسال محصول تعویض شده و یا اصلاح شده به عهده ی شرکت خواهد بود

.